Halli Hallo

Hallo ihr Oesterreicher!

Wochenende wor ned so interessant, bis auf des das ma ind Mall nach Medford gefahrn san! So super, riesig, aber so grosse haben wir in Oesterreich auch, also ned so besonders!

Schule is irgendwie fad, weil i griag bis in zwa wochen kane noten auf irgendwas weil wir hom noch des erste semester! Dafuer hob i was anderes was cool is! Schule hert do am 13. Juni auf und i fliag so wos rund umdn 15. heim!

Wal-Mart zerstoert wirlich alle kleinen Geschaefte aber es is wirklich a cooler Supermarkt wirklcih! Es is so riesig des kints eich ned vorstellen wirklih a wahnsinn. Do is unser Interspar nix dagegen!

Ja essen is eigenltich imma voi gut, nur leider meistens viel zu viel! Aber i schau auf mei gwicht und iss nicht zu viel! Najo kann ma nix machen, waun ma fett wird wird ma fett ^^

Okidoki i meld mi bald wieder sobald wieda wos neues zu berichten is

da Gerhard

9.1.07 18:43

bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Lisa (9.1.07 19:05)
hey du!!
tjo wie gesogt waunst fett wirst kaunst glei drüben bleim bei deine germiegirlies!!!! das des kloa is!!!!
und nu gaaaaaaaaaunz wichtig, du muast unbedingt vorm 15. zruckkuma, am besten so am 10. oda so!!!!!!! is anfoch so!!!!!
Lisa


thomas (9.1.07 21:10)
Naja, bei uns tuat si ned recht vü. i bin in wien, hob (hätt) vü zum lernen und so. d vroni duat schon fest maturaball vorbereiten und so. so i muass jetzt duschn geh, bin grod trainieren gwesn....oiso bis dann
thomas

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen