Sorry Sorry

Tut ma jo leid, aber ihr miassts eich dran gewoehnen das i ned so oft schreim kau.. hob jo a schule!  

Ok daun bleim ma glei bei der Schule!

Sag euch gleich mal mein Stundenplan:

US History

Photography

Biology

English 3

Journalism

Art (aber des wir noch gewechselt)

Algebra 2 (Mathe)

Ja also Schule wor voi der scheiss am ersten Tag und i hob ma nur mehr gedacht huefe i wue nur mehr heim und wieda in mei klass! Aber am Nachmittag hob i daun in Arts a andere Austausch Schuelerin kennengelernt aus Deutschland und nachdem ma wieda moi deutsch gredt haum is ma daun wieda voi gut gaunga. Heute wor scho mein zweiter Schultag und echt, denen erna Mathe is so leicht, alles jedes Fach. Aber des aller coolste is:--> Ich schreibe fuer den "Knights Crier" des is unser Schulzeitung!!! Des is wirklich voi super und heute hab i mit meim ersten Artikel angefangen, keine Sorge i werd euch jede Zeitung mitnehmen wo ein Artikel von mir drin is!  Des gebaeude ansich is voi schiach oba i moch bald Fotos.

Meine erste Reitstunde is kuhl gwenn weil i hob endlich moi den pferden naeher sein koennen aber wir haum ned reiten kina weil es hod angefangen zu regnen aber wir habn sie geputzt und es wor voi kuhl weil i hob an liebling olle nennen ihn ..... keine ahnung, aber i nenn ihn Shadowfax (Schattenfell) weil er schaut wirklich genau so aus wie des Pferd aus Herr der Ringe.

Gfrei mi voi ueber eure Gaestebucheintraege damit i am laufenden bleib, mir kumts scho vor als warad i scho sooo laung weg daweil i s noch ned moi a woche!!! Najo, gfrei mi a voi ueber de comments zu meine Fotos auf Szene1!

 Vermiss euch leider jetzt scho, ja leider weil des hast es wird ned leichter ^^ Fue spass in eurem Oesterreich  wos jetzt grod moi hoiba sechs in da frueh is!

Da Gerhard

4.1.07 05:20

bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Lisa (4.1.07 15:09)
he kopf hoch, du verpasst do sowieso nix!
jo und gegen deine bullies in da schui haum ma da jo eh pflasterl midgebn, und waun des nix hüft muast hoid anfoch a zum gangsta wern
und waun des ois nix hüft kaun ma jo ima nu amoklaufn, des is do drüben jo eh voi populär

na scherz, woat moi ob in a boa tog wirst di a scho eingelebt hom und daun wirds scho wern!!!

Lisa


Sandi (5.1.07 17:29)
hört sie total interessant an...schreib mal, wasd alles so in de fächer machst wennst das länger hast!
und wie die lisa schon gesagt hat, pflasterl hast ja e
und wenns depad werdn, sag einfach, du host a boa freind(innen) daheim ---> arnella und arnoldine, de di sicher mal besuchen kommen..du glaubst gar ned was dlisa und i an muskelmasse zugelegt haben


wirst uns unter da schulzeit sicher noch mehr abgehen!!!
sandi

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen