Erste Eindruecke

 Yeah Yeah Yeah

Wor gestern snowboarden und es wor echt geil. nur des snowboard wor da totale scheiss! Kau ma nix mochen des Schigebiet wor eher kla und ned teuer, 31 bucks ($) hods gekostet oba des is vo billig. Des Schigebiet wor wir worn hast Mount Ashland und wir haum e netta 45 Minuten hinfahrn muessen.

 Ok, jo wos voi  geil is oba gleichzeitig fuer die Waage angsteinfloessend ist, ist das ma fuer sein Geld viel mehr bekommt als in Oesterreich! Wirklich, hab gestern fuer einen halben liter Sprite auf einer Schihuette nur 1 Dollar bezahlt. Des is voi wenig, des san netta 0.80 Cent (Euro)  yeah des heisst viel essen und wenig bezahlen..

In nexter Zeit solltets vielleicht alle des oefteren auf szene 1 auf mei userpage schaun obs vielleicht schon de ersten fotos gibt...

Meine Cattles san olle schon versorgt keine Sorge..^^ So geil, heute werd i wahrscheinlich anfangen mit dem Reitunterricht, a nachbar von uns is so a art pferdefluesterer, und des is kein scherz. Heute hab i ausserdem das erste Mal unsere Pferde gesehn. De san so liab..Nur des geilste is wir haum a Sau und an Bullen(beschnittener Stier) und ich suche einen Namen fuer den Bullen, das Schwein heisst bereits Babe(Meine Idee). So geil, sodala muas hiatz wirklich wieder aufhern hob scho genug geschriem. Schreibts ruhig brav so weiter in mei Gaestebuch.

 Schoene Gruesse an Alle da drueben.

Da Gerhard

30.12.06 21:15

bisher 6 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Lisa (31.12.06 13:52)
hahahah!!!!
ma is des geil!!!!!!
i mog a snowboadn!!!!!!
keine sorge wir lossn und scho an naumen fia dein bulln eifoin *gg* kau ma auf dem a reitn?? so richtig fett bullnreitn??
wünsch da an guadn rutsch ins neiche joa!!!

lisa


Sandi (31.12.06 14:42)
oiso gerhard....babe...
^^ --- do sog i hiaz nix
uns wird fürn bullen sicher a bessera naum eifoin... :D

viel spaß beim snowboarden, feiern, billig-sprite trinken und namen suchen

und guten rutsch




Romelinchen (31.12.06 17:00)
hi Gerd!

ma es is so strange woun i ma denk dast du do drüben übern großen teich huckst und auf kuhe aufpasst!
I was gor ned so wirkli wos i da schreibn soi oba wenigsts hob i moi de seitn gfundn und werd imma nochschaun wos is do drüm so duad!
wie wor eigentlich da flug??

is bei dir eigentlich früher 2006 oda bei uns (he i bin ned grod a genie in GW ok!)
jedenfalls an guten rutsch und kum endlich wieder ham dei klana "ausflug" reicht ma sche langsam

Ganz Ganz liebe grüße bussale Romy!


Gerhard (1.1.07 00:28)
Bei dir is frueher 2007 romi ned 2006, erstens.. zweitens musst du 9 Stunden zurueck rechnen jaja. romi hod wieda ned aufgepasst wie i ihr alles erzaehlt hab.
Vermiss eich scho voi, grod heut,... hoff ihr trinkts genug.. oba lossts ma wos uebrig damit i waun i wieda ham kum a nu wos hab...
liebe gruesse an euch
und zweitens, des schwein schaut wirklich aus wie babe,.. oba bin schon gespannt auf eichre namen fuer den bullen
see ya da gerhard


Pezi (2.1.07 15:20)
Wäre ja fürn nen richtig deutschen namen... wie Egon, Erwin oder Franz!!!

Das hätte mal stil und die amis hätten mehr ahnung von der österreichischen Sprachkultur...!!
Wäre doch wirkich zeit!!


Fabi (8.1.07 16:05)
Genau!
Wieso kenan ma ned da pezi ihrn vorschlog nemma??
Oiso i bin voi für Egon!!
Do kenn i nämlich a guade gschicht dazua!!
Gehst ma scho voi o!! Muas de gaunze zeit drau denga wie "kuhl" das wor wie ma si nu zufällig im Citypoint oda irrgendwo treffn kenna haum und des geht jetzt olles nimma!!

P.S.: Gerd du muast unbedingt fotos von dem "der Herr der Ringe"-Pferd mochn!! Des wü i segn!!
bussal fabi

Love ya Gerd!!!!!

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen